Kezdőlap Bemutatkozás Munkatársaink Kapcsolat, elérhetőség
Szállítás megrendelése Árajánlatkérés szállításra Általános szerződési feltételek

FAQ
 
 

Hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?
 Megrendelés feladható faxon vagy e-mailben, illetve személyesen irodánkban is. A palatrans.hu oldalon lehetőség van előzetes regisztráció esetén online megrendelés feladására. Regisztrációját rendszerünk rögzíti, majd annak megerősítéséhez a megadott e-mail címre levelet küld, melyet Önnek vissza kell igazolnia a link elküldésével. Sikeres aktiválás esetén érvényessé válik regisztrációja. Ezek után beléphet, és rögzítheti megrendeléseit. A megrendelő beérkezéséről rendszerünk a megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küld.Nyomtatott megrendelőlap különböző formátumokban letölthető a weboldalunkon szereplő Dokumentumtárból, melyet kitöltve a 74/510-620-as faxszámra, vagy a rendelés@palatrans.hu e-mail címre is el lehet küldeni. (Faxon vagy e-mailben leadott megrendelésekről külön visszaigazolást nem áll módunkban küldeni, azonban probléma vagy kérdés felmerülése esetén kollégáink természetesen felveszik a kapcsolatot a megbízó képviselőjével.)

 Szállítanak-e külföldre is?
 Csomagdíjas futárszolgálatunk csak Magyarország területére érvényes.

Mi alapján történik a díjszabás?
 Futárszolgálati árlistánk alapvetően súlyra és címre vonatkozik. A csomagok összúlya számít, azaz az egy címre menő küldemény(ek) összesített súlya alapján határozható meg mindenkori árlistánk alapján a fizetendő díj. (Aktuális árlistánk a palatrans.hu oldalon elérhető.)Nagyméretű, nehéz, vagy terjedelmes de könnyű áruk esetén kérje kollégáink árajánlatát.

 Milyen távolságra vonatkozik az ár?
 Nem távolság függő az árlista, az egész ország területén érvényes, mely egy címről történő csomagfelvételt, és egy címre történő csomagkiszállítást jelent. Ha Ön több csomagot szeretne feladni, és a címzettek egyazon városban vannak, akkor azokat csak külön-külön címként tudjuk figyelembe venni az elszámolásnál.

 Milyen típusú csomagok tartoznak a futárszolgálati árlista kategóriájába?
 Tulajdonképpen a normál kartonos áruk tartoznak ebbe a kategóriába. (Mérete sem szélességben, sem hosszúságban, sem magasságban nem lehet nagyobb 1 m-nél.) Ezen kívül szálanyagokat is tudunk szállítani futárszolgálati díjban, amennyiben azok hosszúsága a 3 métert nem haladja meg.

 Raklapos árut is szállítanak-e?
 Igen, természetesen vállalunk raklapos áruszállítást is, azonban ezekre a futárszolgálati árlista nem érvényes. Lehetőség van normál méretű raklapos áru feladására is, illetve túlméretes raklapokat is szállítunk. Raklapos áruszállítás esetén szükség van a méretek (magasság is fontos), illetve a raklapok súlyának megadására. Ezek ismeretében kérem vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal.

 Könnyű, de terjedelmes áru esetén hogyan alakul a fuvardíj?
Ilyen jellegű árut árlistánk alapján köbméteres díjszabás szerint tudunk szállítani. Esetenként, amennyiben erre a méretek alapján lehetőség van, kollégáink egyedi árat kalkulálnak. (Pl. nagy méretű szivacsok, szűrők, idomok, légcsatorna elemek, műanyag táblák, ágybetétek, stb.)

Milyen időpontban történik a kiszállítás?
A futárok általában munkaidőben, reggel 8 és délután 17 óra között terítenek, illetve érkeznek a megadott címre. Természetesen, mivel sok címük van, és nagy km távolságú köröket teljesítenek, továbbá lehetnek előre nem várt események is, ezért elképzelhető 8 óra előtti, illetve 17 óra utáni érkezés. Kérjük, szíveskedjenek mobil elérhetőséget megadni annak érdekében, hogy a futár szükség esetén egyeztetni tudjon a címzettel.

Kérhetem-e a szállítást időpontra?
 Felár ellenében tudunk konkrét időpontra (pl. 9 órára) történő kiszállítást vállalni. Ilyen igény esetén előzetes egyeztetés szükséges.

Emeletre kellene az árut felvinniEz is lehetséges?
A futárok minden esetben egyedül ékeznek a címre, rakodó nincs. Kisebb, egyedül könnyen mozgatható, könnyű árut természetesen fel tud vinni a futár emeletre is. Egyéb esetekben azonban (pl. mosógép, kondigép, több karton palackos bor) a címzettnek kell gondoskodnia a megfelelő segítőkről, illetve az áru emeletre történő feljuttatásáról, vagy adott esetben pincébe történő leviteléről.

 Alkatrészeket is szállítanak?
 Megfelelő csomagolás esetén alkatrészeket is szállítunk. Több darabnál is az összsúly számít, de nagyobb daraboknál (pl. lökhárító) egyedi díjat kalkulálunk. Olajos vagy koszos áruk esetén, illetve csomagolás nélkül nem áll módunkban a szállítást elvállalni.

 Mosógépet, mosogatógépet, hűtőszekrényt szállítanak-e?
1 db mosógépet, mosogatógépet, kis méretű hűtőt súlydíjban szállítunk, de a magasabb hűtőszekrényeket egyedi áron vállaljuk. A feladónak gondoskodnia kell a megfelelő csomagolásról, ellenkező esetben biztosítási szerződésünk alapján felelősséget nem tudunk vállalni.

 Mit jelent a megfelelő csomagolás a futárszolgálat igénybevétele esetén?
Ez elsősorban a küldemény jellegétől függ. Törékeny vagy sérülékeny tárgyak esetén a csomagolás akkor megfelelő, ha az alkalmas az áru épségének megóvására a szállítás és rakodás során. (Pl.: kartonon belüli élvédelem, buborékfólia, stb.) Olajos vagy koszos áruk felvételére a többi áru védelme érdekében nincs lehetőségünk.

A csomagolásra a feladónak kell írnia vagy ragasztania a címzett nevét és címét.

 

Mit kell tudni az utánvétek elszámolásáról?

Utánvétes csomagfeladás esetén a beszedendő összeg nagyságától függően utánvétkezelési díjat számítunk fel az árlistánkban foglaltak szerint.A beszedett utánvétet irodánkban térítésmentesen lehet átvenni, címre való visszajuttatása azonban csak költségtérítés ellenében lehetséges. Kérjük szíveskedjenek utánvétes csomagfeladásaik esetén figyelemmel lenni arra, hogy ha címre kérik vissza az összeget, akkor arra a dokumentum szállítás díja az irányadó!(Állandó megbízóink részére nagy számú csomagfeladás és magas utánvét összegek esetén lehetőség van a beszedett összegek bankszámlára történő visszajuttatására is. Ennek feltételeiről szíveskedjék irodánkban érdeklődni.)